Laden...

Uw winkelwagen is leeg.


BETALEN BIJ DIERPLAGENSHOP.NL

Als je online een bestelling doet bij ons kun je op een aantal manieren betalen. Meer informatie over online bestellen en betalen vind je op deze pagina.

ONLINE BETALEN - EEN INTRODUCTIE

Een betaling via internet is nu na jaren gewenning een gewone en veilige manier van betalen geworden. Omdat je in een webshop niet kunt pinnen of contant kunt betalen is het nodig om het geld te betalen op een andere manier. Dit kan vooraf en achteraf.

HOE VEILIG IS MIJN BETALING?

Al onze betaling worden verwerkt door Mollie, dit bedrijf regelt voor vele grote webshops de online betalingen en zij worden elke dag grondig gescand op virussen en andere problemen. Alle online betalingen vinden plaats op een beveiligde verbinding. Twijfel? Let op het slotje boven in de adresbalk of op de https:// in de adresbalk. Als één van deze dingen te zien is en je komt direct uit onze winkelwagen is de betaling veilig.

BETAALMETHODEN

Bij ons betaal je veilig met Ideal, Maestro of kredietkaart via de Rabobank Omnikassa of via Paypal. Alle vertrouwelijke bankgegevens worden dus niet door ons verwerkt, maar rechtstreeks bij de bank of bij Paypal over een veilige SSL verbinding.
 
Betaal bij de dierplagenshop met IDEAL Betaal bij de dierplagenshop met MisterCash Sofort  Maestro 
Mastercard visa American Expres paypal
Pin betaling Contant of Cash  Overboeken Bitcoins

 

VERZENDEN

Wij gebruiken PostNL voor onze verzendingen.

Heeft u gekozen voor bezorging door PostNL en is het door u gekozen product op voorraad dan ontvangt u uw bestelling binnen:
(Levering binnen 24/48) uur uit centrale magazijnen * In de regel binnen 24 uur, gegarandeerd binnen 48 uur ! Wij hebben geen invloed op het tijdstip van leveren.
4 werkdagen bij u thuis. mits op vorrraad.
De Afdeling Dierplagen streeft ernaar om 60% van het aangeboden assortiment op voorraad te houden.
De Afdeling Dierplagen is afhankelijk van haar leveranciers.

Indien u artikelen bestelt, die op voorraad zijn bij onze leverancier, kunt u rekenen op een levertijd van ongeveer 3 werkdagen. Heeft onze leverancier het product ook niet op voorraad, dan kan de levertijd variëren van enkele werkdagen tot enkele weken.

U kunt op elk moment uw orderstatus opvragen via de website of bellen/mailen met onze klantenservice.

Let op: Indien u er voor kiest om de bestelling vooruit te betalen, dan kan de levertijd 2 werkdagen bedragen, behalve als u per i-Deal betaalt.
PostNL levert rembours bestellingen niet in het weekend af. In de meeste gevallen worden bestellingen, die per vooruitbetaling/i-Deal betaald zijn, wel in het weekend afgeleverd.

Hou er rekening mee dat er op zaterdag en zondag geen post verzonden wordt en op zondag en maandag niet wordt bezorgd.

Voor de levertijden van pakketten naar het buitenland, stuur een email naar info@dierplagenshop.nl.
 

Bezorgen

sommige tukken zullen makkelijk door de brievenpus passen en zullen als gewone post worden verzonden echter wel altijd als brievenbus pakketje met track en trace code.
Je bestelling afhalen bij één van de ruim 2400 afhaal-punten?
Wil je een bestelling liever niet per post thuis ontvangen? Of wil je je bestelling liever ergens ophalen op 'n moment dat het jou het beste uitkomt?
Geen probleem: je kunt je bestelling ook afhalen bij één van de ruim 2400 PakjeGemak-afhaalpunten van PostNL in Nederland.
Er is altijd wel een PakjeGemak-locatie in de buurt!
PakjeGemak afhaalpunten hebben vaak ruime openingstijden en zijn ook in het weekend open. Na betaling sturen we je bestelling naar het door jou gekozen afhaalpunt in een neutrale en discrete verpakking.

Hoe het werkt :

  • Kies een afhaallocatie op deze pagina
  • Plaats je bestelling.
  • Bij het afrekenen zijn je adresgegevens niet noodzakelijk.
  • Je mag XXX invullen bij adres, postcode en woonplaats. Naam en email-adres zijn wel noodzakelijk.
  • Kies PakjeGemak afhalen als verzendmethode.
  • Betaal je bestelling via overschrijving, iDEAL, PayPal, Creditcard of annoniem met bitcoins.
  • In de laatste stap van je bestelling kun je een opmerking invullen. Vermeld daar de naam en het adres van de gekozen afhaallocatie (kies afhaallocatie).
  • Vervolgens wordt je bestelling door ons naar de afhaallocatie gestuurd.

NIET THUIS

Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren, bieden we het standaard aan bij uw buren.
Als dit niet lukt, dan krijgt u van de chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’.
Met deze code kunt u op de website www.postnl.nl/ontvangen een keuze maken voor een tweede pakketbezorging.
Wilt u het pakket liever bij uw buren of op het Postkantoor laten bezorgen?
Die keuze kunt u zelf maken.
Maakt u geen keuze voor een tweede pakket bezorging?
Dan wordt uw pakket de volgende werkdag bij u bezorgd.
Wanneer u dan weer niet thuis bent dan zal het pakket weer terug worden verzonden naar ons maganzijn.

Retour afzender

Het komt helaas voor dat wij pakketten terug krijgen omdat u niet thuis was of dat het pakket niet opghaald is op een afhaal locatie.

Om het pakket dan weer op nieuw te verzenden vragen wij een bijdrage aan u in de verzendkosten. De kosten voor het opnieuw versturen bedragen €6,75
Wanneer u besluit dat u de bestelling of het product niet meer wilt hebben dan zullen wij het bedrag terug storten met inhouding van de gemaakte verzendkosten kosten.